Pčelar 2024 (The Beekeper) Film Recenzija

Pčelar (The Beekeper 2024) – zabavni akcijski film stare škole s nekoliko sjajno odrađenih scena borbe. Žanr: akcija, triler, Filmovi 2024Datum objave: januar 2024Režija: David AyerGlavne Uloge: Jason Statham, Emmy Raver-Lampman, Josh Hutcherson, Bobby Naderi, Minnie Driver, Phylicia Rashad, Jeremy Irons … Kao obožavatelji Jasona Stathama, nisam želio propustiti da ga još jednom vidim na […] The post Pčelar 2024 (The Beekeper) Film Recenzija  appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  16

Pčelar (The Beekeper 2024) – zabavni akcijski film stare škole s nekoliko sjajno odrađenih scena borbe.

Žanr: akcija, triler, Filmovi 2024
Datum objave: januar 2024
Režija: David Ayer
Glavne Uloge: Jason Statham, Emmy Raver-Lampman, Josh Hutcherson, Bobby Naderi, Minnie Driver, Phylicia Rashad, Jeremy Irons …

Kao obožavatelji Jasona Stathama, nisam želio propustiti da ga još jednom vidim na djelu.

Pčelar Radnja Filma

Adam Clay (Jason Statham – Meg 2: The Trench, Fast X itd.) bio je pčelar koji je bio susjed s umirovljenom učiteljicom, gospođom Parker (Phylicia Rashad – Creed III itd.). Kad ju je grupa prevaranata prevarila i izgubila je ušteđevinu, Adam je odlučio uzeti stvari u svoje ruke. Pokušao je progoniti sve odgovorne ljude, posebno njihovog krajnjeg vođu Dereka (Josh Hutcherson – Zathura: Svemirska avantura, TV serija Future Man itd.) koji je imao snalažljivog savjetnika Wallacea (Jeremy Irons – Crveni vrabac, Misija itd.).

Dok je Adam pravio pustoš i ostavljao trag tijela, tražili su ga i agenti FBI-a Verona (Emmy Raver-Lampman – TV serija The Umbrella Academy, Pas itd.) i Wiley (Bobby Naderi – Kako sam stigao tamo itd.).

Dakle, što bi se dogodilo Adamu? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Pčelar Recenzija

Kao i u drugim filmovima u kojima je glumio Jason Statham, glavna bi atrakcija bila njegova borbenost koja me i nakon svih ovih godina uspjela zadiviti. Ovaj film je doista doveo Stathamove sposobnosti do maksimuma s velikom brzinom jedan na jedan i sam protiv mnogih scena borbe s minimalnim specijalnim efektima koji nisu uključivali CGI. Svakako je bilo osvježavajuće vidjeti takve akcijske sekvence. Oh, ovo je imalo ocjenu R u SAD-u zbog nasilja i brutalnosti. Dodano s nekoliko sjajnih zvučnih efekata čak i iz studija sa standardnim zvučnim sustavom, učinilo je iskustvo još boljim. Dakle, možete zamisliti da smo ga vidjeli u studiju s Dolby Atmos sustavom ili Imax studiju (gdje se film također vrtio).

Što se tiče zapleta, zapravo sam mislio da nije tako tanak jer ima malo pozadinske priče o tome zašto je Adam učinio to što je učinio. I taj nas je razlog samo natjerao da suosjećamo s njegovim ciljem, posebno publikom koja je uvijek bila tako zadovoljna kad god je Adam uspio povrijediti loše dečke (pljesnula je rukama nekoliko puta nakon svađa). Bilo je čak i pomalo iznenađujućih obrata na negativcu koji je nagoviješten nekoliko puta ranije. Iako je sam pčelar samo ukratko objašnjen, publika ga je mogla lako razumjeti i osobno sam smatrao da je dovoljno učinjeno jer je fokus uvijek bio Adamov cilj da dođe do odgovornih ljudi.

Kad sam gledao uvodnu i odjavnu scenu, nisam vidio je li film temeljen na bilo kojoj knjizi ili bilo čemu. Napisao je Kurt Wimmer, pisac Afere Thomasa Crowna, Regruta i nekoliko drugih, uključujući loše napisane filmove poput Sphere ili Expend4bles. Ali ime koje mi je bilo poznato definitivno je bio redatelj David Ayer (Suicide Squad, Fury itd.). Tako da je imao dovoljno iskustva u režiranju akcijskih filmova što je prevedeno u cool zabavnu akcijsku sekvencu. Btw nije imao nikakvu kreditnu scenu na sredini ili na kraju.

Glumačka postava ovdje općenito je odradila svoj posao u skladu s mojim mišljenjem. Zločesti je bio totalno dosadan i zaslužio je sve što je Adam Clay napravio, što je značilo da je Josh Hutcherson napravio dovoljno dobar posao da nas uvjeri u to. Također mi se sviđaju agenti FBI-a ovdje, posebno Wiley koji je pružio malo suhog humora svojim primjedbama. Uz imena koja sam gore spomenuo, bilo je i kratkih pojavljivanja Jemme Redgrave (TV serija Doctor Who, Howards End itd.) kao Derekove majke, Minnie Driver (Dobri Will Hunting, TV serija Bogatstvo itd.) kao direktorice CIA-e i nekoliko drugi. Iako većina njih nije ostavila neki trajni dojam.

Sve u svemu, za mene je ovo bio zabavan akcijski triler u kojem je Statham dao sve od sebe da nas zadovolji u gledanju negativaca koji su zasluženo kažnjeni i očito njegove sposobnosti da se bori protiv mnogih ljudi. Bilo je prilično nevjerojatnih borbi s jednim ili dva bolja borca koje je također bilo ugodno gledati. I trajanje od 1 sat i 45 minuta lijepo se osjetilo s dovoljno scena koje bi obradovale nas ljubitelje akcijskog filma. Sve u svemu, nije loše za Stathama koji je ovdje također bio producent. Dakle, ako ste ljubitelji old school akcijskih filmova koji su se uvelike oslanjali na sposobnost borbe glavne zvijezde, onda bi vam se ovo svidjelo. Ali ako preferirate film s puno inteligentnih i dubokih dijaloga, onda vam ovo neće odgovarati.

Pčelar trailer filma na poćetku posta.

The post Pčelar 2024 (The Beekeper) Film Recenzija  appeared first on Recenzije Filmova i Serija.