Avatar: Posljednji gospodar zraka (2024) Recenzija Serije

Avatar: Posljednji gospodar zraka (Avatar: The Last Airbender) serija sezona 1 – zabavna akcijska avanturistička fantastična serija temeljena na popularnoj animiranoj seriji Nickelodeona Žanr: akcija, avantura, komedija, recenzije serijaDatum objave: februar 2024Kreator: Albert KimGlavne Uloge: Gordon Cormier, Dallas Liu, Kiawentiio, Ian Ousley, Daniel Dae Kim, Paul Sun-Hyung Lee, Danny Pudi, Ken Leung, A Martinez, Amber […] The post Avatar: Posljednji gospodar zraka (2024) Recenzija Serije appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  6

Avatar: Posljednji gospodar zraka (Avatar: The Last Airbender) serija sezona 1 – zabavna akcijska avanturistička fantastična serija temeljena na popularnoj animiranoj seriji Nickelodeona

Žanr: akcija, avantura, komedija, recenzije serija
Datum objave: februar 2024
Kreator: Albert Kim
Glavne Uloge: Gordon Cormier, Dallas Liu, Kiawentiio, Ian Ousley, Daniel Dae Kim, Paul Sun-Hyung Lee, Danny Pudi, Ken Leung, A Martinez, Amber Midthunder, Yvonne Chapman, Tamlyn Tomita, C. S. Lee, Utkarsh Ambudkar …

Toliko sam se veselio ovoj seriji da sam je odmah počeo gledati kad je izašla prošlog četvrtka. Nevjerojatno, uspio sam to završiti sljedeći dan, što je bio pravi podvig s obzirom na to da je bio radni dan. U svakom slučaju, nastavimo s tim.

Avatar: Posljednji gospodar zraka radnja serije

Priča je smještena u svijet u kojem su ljudi mogli koristiti četiri elementa zrak, vodu, vatru i zemlju (nazvano “savijanje”) za razne svrhe. Povijesno gledano, samo Avatar je mogao saviti sva četiri elementa i također je bio osoba koja bi održavala mir. Vatrena nacija pokušavala je vladati svijetom eliminirajući sljedećeg Avatara za kojeg se kaže da je vladar zraka. Aang (Gordon Cormier – The Stand mini serija), 12-godišnji dječak iz zračne nacije samo je želio biti obično dijete, ali je morao preuzeti odgovornost Avatara.

Međutim, neočekivano, Aang je bio prisiljen naučiti kako sam postati pravi Avatar. Srećom, susreo se s ljubaznim bratom i sestrom Katarom (Kiawentiio – Beans itd.) i njezinim starijim bratom Sokkom (Ian Ousley) iz vodenog sela koji su bili željni pomoći. U međuvremenu princ Zuko (Dallas Liu – PEN15 TV serija itd.) iz vatrene nacije dobio je posebne upute od svog oca, Gospodara vatre Ozaija (Daniel Dae Kim – Raya i posljednji zmaj, Hawaii Five-O TV serija itd.) da uhvati avatara . Zuko je bio u pratnji svog ujaka Iroha (Paul Sun-Hyung Lee – TV serija Kim’s Convenience itd.) zajedno s malom posadom na brodu.

Tijekom svog putovanja, Aang se morao suočiti s toliko izazova u svojoj osobnoj potrazi dok je pokušavao pobjeći od potjere Zukoma. Aangu i njegovim novopronađenim prijateljima postalo je teže kada se lukavi zapovjednik Zhao (Ken Leung – Nestali, TV serija Noćna smjena itd.) pridružio potjeri. Pa što bi se dogodilo s Aangom, posljednjim vladarom zraka koji bi donio nadu svijetu? Mogli ste saznati u prvoj sezoni ove serije.

Avatar: Posljednji gospodar zraka recenzija serije

Razlog zbog kojeg sam bio uzbuđen što gledam ovu seriju nije bio zato što sam obožavatelj animirane serije na kojoj je nastala, već više zbog pompe koja je okruživala. Mnogi su gledatelji s nestrpljenjem iščekivali sljedeću Netflixovu seriju adaptacije uživo, a ja sam želio vidjeti kako je prošla. Budući da sam netko tko nije odrastao gledajući seriju (iako je godinama bila dostupna na kanalu Nickelodeon), nisam imao lijepa sjećanja na nju. Jedino čega sam se mogao sjetiti bio je igrani film iz 2010. koji je bio žestoko kritiziran zbog optužbi za “bijelo pranje”. Iako mi je tada najviše ostalo u sjećanju nerazumijevanje priče i ni to nije ostavilo najbolji dojam.

Ovaj put sam ipak bio puno zadovoljniji. Definitivno sam imao bolje razumijevanje, a s njim je došlo i veće uvažavanje, pogotovo jer pričanje priče nije bilo komplicirano. To što sam obožavatelj akcijskih avanturističkih serija svakako mi je pomoglo da više uživam u njima. Iako je glavni lik bio tek 12-godišnji dječak, ostali su bili nešto stariji, a neki i odrasli. Sviđa mi se kako se Katara ponašala kao starija sestra Aangu, a Sokka je bio podjednako zabavan jer bi ponekad pružio komično olakšanje (njegovi odgovori na duhovite primjedbe njezine sestre ponekad su bili prilično urnebesni). Druga epizoda bila je ona zbog koje sam najviše uživao u njegovoj pojavi.

Također mi se sviđa kako je svaka epizoda pružila dovoljno pozadinske priče koja nas je zadržala zainteresiranima i nije se osjećala kao smetnja ili skidanje fokusa s glavne radnje. Ostali sporedni likovi također su bili prilično intrigantni s nekoliko njih za koje sam lako mogao vidjeti da će imati veću ulogu u budućnosti. Sva mlada glumačka postava bila mi je nepoznata, ali ranije sam vidio nekoliko odraslih članova. Meni osobno je Gordon Cormier izgledao uvjerljivo za tu ulogu i divio sam se njihovoj sposobnosti da pokažu neke dobre borbene poteze, potpomognute s nekoliko dovoljno pristojnih vizualnih efekata. Nisam siguran zašto je bilo komentara da su jako loši, jer sam smatrao da su dobri i čak je pokazao visoku produkcijsku vrijednost (negdje sam pročitao da košta oko 15 milijuna dolara po epizodi). Jedina stvar za koju sam smatrao da se može poboljšati bila je kada su bili “na brodu” Appa, leteći bizon.

Osim imena koja sam gore spomenuo, tu su bili i važni likovi kao što su Aangov mentor Gyatso (Lim Kay Siu – Noćna straža itd.), Zukova mlađa sestra princeza Azula (Elizabeth Yu), Suki Kyoshi ratnik (Maria Zhang) , princeza Yue (Amber Midthunder – Prey itd.) i neka glumačka postava koja se ponavlja kao što je Rui Iskandar kao prostodušni poručnik Jee, Utkarsh Ambudkar (Free Guy itd.) kao Omashu kralj Bumi i nekoliko drugih. Uz mnoge likove koje tumače azijski i indiski glumci/glumice, ovo neće trpjeti gnjev obožavatelja na castingu. I na moje iznenađenje, ovdje nije bila samo jedna nego dvije osobe indonežanskog porijekla (Dallas Liu i Rui Iskandar).

Što se tiče adaptiranih serija uživo, osobno sam uživao gledajući. Sviđaju mi se borbe iako nisu bile baš spektakularne, lijepa priča, dinamika glavnih likova s malo humora, avantura i sviđa mi se što je imao tako veliko finale. Da, posljednja epizoda je za mene bila zaista zadovoljavajuća sa svojim nevjerojatnim vrhuncem i predivnim završetkom. To je standardnih 8 epizoda za Netflix original s trajanjem između 47 minuta i malo više od 1 sata. Koliko sam pročitao, priča je bila iz prve sezone animirane serije koja je imala ukupno 3 sezone. Volio bih da se ovo završi kako treba, pa se nadam da će se kasnije obnoviti. Usput, ovaj je razvio Albert Kim čije je prethodno iskustvo bilo izvršni producent TV serije Sleepy Hollow.

Sve u svemu ova serija mi je bila zabavna. Iako nije dobila sveopće odobravanje kritike i gledatelja, ali barem je oboje nisu bacili u smeće. Za nekoga tko nije gledao animiranu seriju, ovo je bila dovoljno dobra adaptacija koju sam smatrao ugodnom i zabavnom. Osim nekih šašavih trenutaka i malo predvidljivosti radnje, svejedno sam osjećao da je ovo nešto za što bih volio vidjeti njegov kraj. Dakle, ako ste u potrazi za zabavnom akcijskom avanturističkom serijom, onda mislim da biste uživali u njoj. Ali ako očekujete točnu replikaciju animirane serije, tada morate biti spremni jer koliko razumijem bilo je dodataka i izostavljanja.

Avatar: Posljednji gospodar zraka trailer serije na početku teksta.

The post Avatar: Posljednji gospodar zraka (2024) Recenzija Serije appeared first on Recenzije Filmova i Serija.