Kod 8: Drugi dio (2024) Film Recenzija

Kod 8: Drugi dio 2024. orginalni naziv Code 8: Part II – Nije baš bolji nastavak od originala, ali je ostao kao drugačija vrsta akcijske drame Žanr: akcija, krimi, drama, Filmovi 2024Datum objave: februar 2024Režija: Jeff ChanGlavne Uloge: Robbie Amel, Stephen Amell, Alex Mallari Jr., Sirena Gulamgaus, Aaron Abrams, Moe Jeudy-Lamour, Akiel Julien, Natalie Liconti, […] The post Kod 8: Drugi dio (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  5
Kod 8: Drugi dio (2024) Film Recenzija

Kod 8: Drugi dio 2024. orginalni naziv Code 8: Part II – Nije baš bolji nastavak od originala, ali je ostao kao drugačija vrsta akcijske drame

Žanr: akcija, krimi, drama, Filmovi 2024
Datum objave: februar 2024
Režija: Jeff Chan
Glavne Uloge: Robbie Amel, Stephen Amell, Alex Mallari Jr., Sirena Gulamgaus, Aaron Abrams, Moe Jeudy-Lamour, Akiel Julien, Natalie Liconti, Nneka Elliott, Sammy Azero, Jean Yoon, Altair Vincent, Sarena Parmar, Jessica Allen, Jane Moffat

Ovaj film je prije dva dana objavljen na Netflixu mislio sam da ću ga vidjeti nekada u budućnosti. Ali kad je ušao među 10 najboljih u za samo 1 dan, pomislio sam zašto odgađati. Pa sam ga sinoć odlučio pogledati. A evo i više o filmu.

Radnja filma

Pet godina nakon događaja iz Prvog filma, Connor (Robbie Amell – Resident Evil: Welcome to Raccoon City, The Babysitter itd.) pušten je iz zatvora nakon što je odslužio kaznu i počeo je raditi kao domar u centru za mlade kojim upravlja Mina (Jean Yoon) – TV serija Kim’s Convenience itd.). U međuvremenu je njegov partner u zločinu Garret (Stephen Amell – Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows, Heels TV serija itd.) preuzeo posao s drogom Psyke i bio prilično uspješan. Tijekom tog vremena, policija Lincolna pod vodstvom narednika Kingstona (Alex Mallari Jr – Dark Matter TV serija itd.) razvila je novu vrstu robota u obliku psa nazvanog K9 koji će zamijeniti smrtonosne Čuvare.

Connorov miran život ipak nije dugo trajao kada je mlada moćna djevojka po imenu Pavani (Sirena Gulamgaus) koja je svjedočila zločinu nekako završila na njegovom radnom mjestu. Sada Connor mora pokušati spasiti Pavani da je ne uhvati Garret i policija.

Dakle, kako bi se priča zaključila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Recenzija

Sjećam se gledanja prvog filma prije nekoliko godina i mračnog osjećaja nakon što sam ga završio. Da budem iskren, nisam mislio da je dovoljno uspješan da opravda nastavak, pa me iznenadilo kada sam vidio da ga je promovirao Netflix prije nekoliko tjedana. Kao što sam rekao gore, već sam razmišljao da ovo isprobam u neko vrijeme u budućnosti, ali bio sam zaintrigiran kada sam saznao da je ovo tako privlačno Netflixovoj publici.

Iskreno, nakon što sam Kod 8: Drugi dio pogledao, još uvijek nisam mogao vidjeti razlog njegove velike privlačnosti. Sigurno je još uvijek imao istu mračnu priču (ako ste obožavatelji istih), ali to nije bio blockbuster film s izvanrednom akcijom i nevjerojatnim zapletom ili filmskim zvijezdama s A-liste zbog kojih bi se ljudi lako odlučili pogledati. U svakom slučaju, mislim da ovaj nastavak nije težak kao originalni film. Glavni lik Connor i dalje se pokušavao sačuvati od nevolja, ali je nažalost uhvaćen u nešto što nije mogao izbjeći (iako je obrazloženje bilo puno uvjerljivije u prvom filmu). U međuvremenu, Garret je ostao tip koji je mogao ići u oba smjera, uz dodatak drugih novih likova čija su mi lica bila nepoznata (osim Aarona Abramsa koji je ponovio svoju ulogu detektiva Davisa).

Što se tiče akcije, mislim da je original malo bolji s više prikazanih super moći i da su Čuvari bili nemilosrdniji od K9. Ovdje je najbolji dio bilo finale koje je bilo dosta napeto. Specijalni efekti još uvijek slični prvom filmu što je bilo pravo postignuće s obzirom da nije imao veliki budžet kao što su imali oni holivudski filmovi (ovo je bila kanadska produkcija). Glumačka ekipa je po mom mišljenju bila prilično pristojna, ali nekako nisam osjećao nikakvu emocionalnu privrženost prema njima i činilo se da samo dolaze i odlaze ne ostavljajući veliki dojam (čak ni navodno emotivni trenutak ispod mosta nije imao nikakav utjecaj na mene). Btw ovaj nastavak režirao je Jeff Chan koji je također bio redatelj originala i bio je koproducent s Robbiejem i Stephenom Amellom. Trajao je 1 sat i 40 minuta bez ikakve špice na sredini ili na kraju.

Sve u svemu, ovo je bila OK akcijska drama. Bio je mračan i nije baš tip filma koji bi vas ostavio ushićenim nakon gledanja, ali je imao dovoljno dobru priču i lijepu akciju. Ako vam se sviđa prvi film, postoji šansa da ćete uživati iu ovom. Čitao sam da su kritičari bolje prihvatili original, koji doista ima bolju priču. Mislim da je šteta što Netflix nije učinio prvi film dostupnim, jer bi to vjerojatno dalo bolju procjenu publike. Bilo je fantastično što su ljudi još uvijek bili zainteresirani za gledanje.

Trailer filma je na početku teksta.

The post Kod 8: Drugi dio (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.