Dina: Drugi dio (2024) Film Recenzija

Dina: Drugi dio 2024 orginalni naziv filma Dune: Part Two – još uvijek prikazuje scene koje oduzimaju dah i prekrasnu priču koja nas je natjerala da očekujemo više kako bismo dali točan zaključak. Žanr: akcija, avantura, drama, Filmovi 2024Datum objave: februar 2024Režija: Denis VilleneuveGlavne Uloge: Timothée Chalamet, Zendaya, Rebecca Ferguson, Josh Brolin, Austin Butler, Florence […] The post Dina: Drugi dio (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  10
Dina: Drugi dio (2024) Film Recenzija

Dina: Drugi dio 2024 orginalni naziv filma Dune: Part Two – još uvijek prikazuje scene koje oduzimaju dah i prekrasnu priču koja nas je natjerala da očekujemo više kako bismo dali točan zaključak.

Žanr: akcija, avantura, drama, Filmovi 2024
Datum objave: februar 2024
Režija: Denis Villeneuve
Glavne Uloge: Timothée Chalamet, Zendaya, Rebecca Ferguson, Josh Brolin, Austin Butler, Florence Pugh, Dave Bautista, Christopher Walken, Stephen McKinley Henderson, Léa Seydoux, Stellan Skarsgård, Charlotte Rampling, Javier

Dina: Drugi dio je bio film kojem sam se na neki način radovao jer je poslužio kao završetak uspješnog filma koji mi se svidio prije 3 godine. Kao i obično, čekao bih vikend da pogledam ovakav film jer sam tako mogao bolje uživati bez razmišljanja da sljedeći dan moram raditi. U svakom slučaju, evo više o filmu.

Radnja Filma

Nakon događaja iz prvog filma, Paul Artreides (Timothée Chalamet – Wonka, itd.) i njegova majka Lady Jessica (Rebecca Ferguson – The Greatest Showman Silo TV serija itd.) bježali su od potjere Harkonnena zajedno s pleme Fremena predvođeno Stilgarom (Javier Bardem – Mala sirena live verzija, Prije no što padne noć itd.), uključujući djevojku za koju je Paul ranije imao vizije, Chani (Zendaya – Spider-man trilogija, Space Jam: Novo nasljeđe itd.). Dok je Paul pokušavao naučiti načine Fremena kako bi mogao pomoći u spašavanju Arrakisa, Jessica je uvjeravala ljude plemena da je njezin sin prorečeni spasitelj.

U međuvremenu Rabban Harkonnen (Dave Bautista – Glass Onion, My Spy itd.), koji je preuzeo dužnost od Artreida, imao je poteškoća u uzgoju začina zbog stalnih borbi Fremena. Njegov ujak Baron Vladimir (Stellan Skarsgård – Mamma Mia! Here We Go Again, Černobil TV serija itd.) odlučio je imenovati svog drugog nećaka Feyda Rautha (Austin Butler – Elvis, TV serija Carrie Chronicles itd.) da zaustavi Fremense. Vijesti o rastućoj moći Fremena predvođenih mesijom Muad’Dibom, titulom koju drži Paul bez znanja Harkonnena, također su doprle do cara (Christopher Walken – The Dead Zone, Hairspray itd.) i njegove kćeri princeze Irulan (Florence Pugh – Puss in Boots: The Last Wish, Black Widow itd.).

Budući da su Harkonneni i cijelo carstvo bili oprezni zbog prijetnji u Arrakisu, planetu koji je davao važan začin, činilo se da je spremno za veliki rat. Dakle, kako bi se priča zaključila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Recenzija

Pa to je bilo malo neočekivano. Još jednom nisam dobro pročitao informacije o filmu i bio sam pod krivim dojmom da bi ovo imalo pravi zaključak sage o Dini. Tijekom cijelog filma koji je djelovao kao priprema za veliki rat, osjećao sam da me kraj nije baš zadovoljio. Nakon daljnjeg čitanja na internetu, konačno sam shvatio da su filmovi u dva dijela samo završili prvi roman serije. Bilo je ukupno 6 romana u seriji Dune od Franka Herberta koji bi objasnili kraj koji bi mogao dovesti do novih priča. Da sam znao za ovu informaciju, ispunio bih svoja očekivanja i vidio bih ovo kao dodatak za sljedeći film.

Međutim, Dina: Drugi dio kao film o svemirskoj avanturi, ovaj nije razočarao. Iako je još uvijek imao detaljnu priču o Paulovom putu da postane vođa Fremena, povremeno su se prikazivale neke uzbudljive scene što ga je činilo zanimljivijim. Krajolik planeta Arrakis koji je divno stvorio tim za vizualne efekte oduzima dah. Bilo je tako sjajno vidjeti pješčane crve, pogled na pustinju i intenzivnu scenu borbe između Fremena i Harkonnena. I bio sam stvarno zadovoljan Dolby Atmos zvučnim sustavom u studiju koji mi je stvarno dodao element radosti, posebno s prekrasnom glazbenom partiturom, koju je ponovno napravio dobitnik višestrukih nagrada Hans Zimmer.

Osim toga, glumci su također odradili odličan posao i nisam imao pritužbi na njihovu izvedbu ovdje. Osim imena koja sam gore spomenuo, tu su bili i prateći glumci poput Josha Brolina (Osvetnici: Kraj igre, Nema zemlje za starca itd.) i Charlotte Rampling (Crveni vrabac, Nemirna TV serija itd.) koji su reprizirali svoje uloge topnika Hallecka i Gaius Helen Mohiam, Léa Seydoux (Nema vremena za umiranje, Zvijer itd.) kao Lady Margot, Souheila Yacoub kao Chanina prijateljica i ratnica Shishakli i nekoliko drugih. Ovaj nastavak još je režirao Denis Villeneuve (Dolazak, Sicario itd.) za kojeg se govorilo da je zainteresiran za snimanje trećeg filma (temeljenog na romanu Dune Messiah) koji bi dovršio trilogiju. Čini se prilično vjerojatnim zbog velike zahvalnosti i od strane kritike i publike, osim ako nekako ne bude katastrofalno prikazan na blagajnama.

Sve u svemu, bilo je nevjerojatno iskustvo pogledati ovaj film u kinu s velikim ekranom i dobrim zvučnim efektima. Iako se priča i dalje osjećala vrlo detaljnom s dugim trajanjem (165 minuta bez ikakvih središnjih ili završnih špica), češće avanturističke scene i scene borbi učinile su je zabavnijom. Ali finale me osobno nije previše zadovoljilo jer nije pružilo spektakularan rat kakvom sam se nadao. Oh, postojao je jedan prilično šokantan obrat koji nisam očekivao, što me potpuno iznenadilo i natjeralo me da više poštujem Franka Herberta zbog njegove sposobnosti da to uključi u ionako složenu i vizionarsku priču. Dakle, ako ste pogledali i uživali u prvom filmu (koji je dostupan na Netflixu, HBO Go i Catchplayu), onda bi vam se ovaj drugi dio definitivno svidio.

Trailer filma na pocetku teksta.

The post Dina: Drugi dio (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.