Kung Fu Panda 4 (2024) Film Recenzija

Kung Fu Panda 4 – iako je još uvijek imao nešto od šarma, ali ovaj najnoviji dio nije bio najbolji u seriji Vidio sam trailer za ovaj film prije nekoliko tjedana u kinu i mislio sam da izgleda smiješno te sam jedva čekao da ga vidim. Žanr: akcija, avantura, animacija, Filmovi 2024Datum objave: mart 2024Režija: […] The post Kung Fu Panda 4 (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  6
Kung Fu Panda 4 (2024) Film Recenzija

Kung Fu Panda 4 – iako je još uvijek imao nešto od šarma, ali ovaj najnoviji dio nije bio najbolji u seriji

Vidio sam trailer za ovaj film prije nekoliko tjedana u kinu i mislio sam da izgleda smiješno te sam jedva čekao da ga vidim.

Žanr: akcija, avantura, animacija, Filmovi 2024
Datum objave: mart 2024
Režija: Mike Mitchell, Stephanie Stine
Glavne Uloge: Jack Black, Ke Huy Quan, Bryan Cranston, Awkwafina, Jackie Chan, Viola Davis, Ian McShane, Dustin Hoffman, James Hong ..

Radnja Filma

Nakon što je godinama postao zmajev ratnik, Pou (Jack Black – The Super Mario Bros. Movie, Jumanji: Welcome to the Jungle itd.) njegov je učitelj Shifu (Dustin Hoffman – Meet the Fockers, Finding Neverland itd.) rekao da će se uzdići i postati sljedeći duhovni učitelj poput Oogwaya i mora pronaći svog nasljednika. Ali Po nije bio oduševljen novom titulom i radije bi ostao kao ratnik gdje se mogao boriti protiv zlikovaca. Pa kad je naišao na kradljivca lisica po imenu Zhen (Awkwafina – Migracija, Crazy Rich Asians itd.) koji mu je rekao za najnoviju prijetnju u obliku čarobnice Chameleon (Viola Davis) , Po je odmah krenuo na put da se bori protiv nje.

U međuvremenu Poov posvojitelj Ping (James Hong – Turning Red, Blade Runner itd.) i njegov biološki otac Li Shan (Bryan Cranston – Argylle, Zašto on? itd.) bili su zabrinuti zbog njegove najnovije avanture, posebno kada su čuli za nemilosrdnost i jedinstvenu sposobnost od Kameleona.

Pa što bi se dogodilo s Poom? I kako bi se priča završila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Recenzija

Iskreno, nisam znao da će biti još jedan nastavak ove franšize jer sam mislio da su prethodno zatvorili poglavlje. Kao što sam napisao u jednom od svojih najranijih postova o Kung Fu Panda 3 (mogli ste vidjeti na vrlo dugom i detaljnom zapletu), činilo se da je taj film napravio puni krug. Ali pretpostavljam da je DreamWorks mislio zaraditi više novca od ovog popularnog intelektualnog vlasništva i došao na ideju za novi film. U svakom slučaju, nije mi smetao još jedan sve dok je mogao pružiti istu kvalitetu i urnebes kao i njegovi prethodnici.

Ispostavilo se Kung Fu Panda 4 bio OK, ali činilo se da je malo ispod očekivanja. Još uvijek je bilo zaštitni znak ludih ponašanja Poa i nekih urnebesnih trenutaka, ali smatram da nema dovoljno onih koji su nas neprestano tjerali da se glasno smijemo. A neke od najsmješnijih scena već su prikazane u traileru. Osim toga, ni borbe nisu bile tako intenzivne kao prije. Smatram da vrhunac nije bio previše zadovoljavajući i pomalo pojednostavljen, za razliku od vremena kada se Po morao boriti protiv svih svojih prethodnih neprijatelja. Čak je i zaplet bio prilično predvidljiv, s obratom koji je bio nagoviješten tako jasno da nije postao iznenađenje kada se dogodio.

A bez omiljene Bjesne petorke, film je također pomalo nedostajao u smislu pružanja uzbuđenja za nas. Scenaristi su pokušali posvetiti više vremena Poovoj dvojici očeva i predstavili su nam nove likove, uključujući Zhena koji ih pokriva. No preuzeti ne jednog ili dvojicu nego svih petero činilo se prevelikim izazovom. Za mene je potpuna razlika između Furious Five i Po bila jedan od najboljih dijelova koji je filmove učinio tako zanimljivima. Ali hej, barem smo ih mogli nakratko vidjeti (shvatili biste da ste vidjeli ovaj film). Oh osim onih imena koja sam gore spomenuo, također smo dobili pomoćne likove poput Hana, vođe lopova (Ke Huy Quan – Sve posvuda i odjednom, Loki sezona 2 itd.), Bake vepra, vlasnice restorana (Lori Tan Chinn – Awkwafina je Nora iz Queens sitcoma itd.), Captain Fish (Ronny Chieng – M3GAN itd.) i naravno Tai Lung (Ian McShane – John Wick filmovi itd.) s nekoliko drugih.

Nakon što sam pročitao više o filmu, otkrio sam da se redatelj Mike Mitchell (Lego film 2: Drugi dio, Trolovi itd.) želio više usredotočiti na Poa, što vjerojatno objašnjava potpuno izostavljanje Bjesne petorke (ili to ili su možda bili samo sukob rasporeda). A hoće li to imati ikakvog utjecaja ili ne, vidjet ćemo u sljedećih nekoliko tjedana kada film stigne na američko i druga tržišta. Usput, za ovaj 94-minutni film nije bilo scene na sredini ili na kraju odjavne špice, ali mogli smo poslušati obradu pjesme Baby One More Time koju je otpjevao Tenacious D tijekom odjavne špice.

Dakle, ako ste još uvijek zainteresirani za saznanje što se sprema za našeg omiljenog Poa Dragon Warrior-a, onda možete ovo isprobati. Možda nam baš i ne pruža najbolje vrijeme kao prije, ali neke od njegovih zajedničkih osobina još uvijek su dostupne ovdje. Osim toga, animacija je još uvijek bila vrlo dobra (ljupki krajolik Doline mira s padom latica cvijeća bio je vrlo lijep). I mislim da je još uvijek zabavno za sve uzraste prema klasifikaciji.

Kung Fu Panda 4 trailer filma na početku teksta.

The post Kung Fu Panda 4 (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.