Dama (Damsel 2024.) Film Recenzija

Dama orignalni naziv filma Damsel iz 2024 godine – Bajka s preokretom koja bi bila zadovoljnija s više avantura Žanr: akcija, avantura, fantazija, Filmovi 2024Datum objave: mart 2024Režija: Juan Carlos FresnadilloGlavne Uloge: Millie Bobby Brown, Shohreh Aghdashloo, Robin Wright, Angela Bassett, Nick Robinson, Ray Winstone, Brooke Carter, Ulli Ackermann, Mens-Sana Tamakloe, Manon Stieglitz, Elmano Sancho, […] The post Dama (Damsel 2024.) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  5
Dama (Damsel 2024.) Film Recenzija

Dama orignalni naziv filma Damsel iz 2024 godine – Bajka s preokretom koja bi bila zadovoljnija s više avantura

Žanr: akcija, avantura, fantazija, Filmovi 2024
Datum objave: mart 2024
Režija: Juan Carlos Fresnadillo
Glavne Uloge: Millie Bobby Brown, Shohreh Aghdashloo, Robin Wright, Angela Bassett, Nick Robinson, Ray Winstone, Brooke Carter, Ulli Ackermann, Mens-Sana Tamakloe, Manon Stieglitz, Elmano Sancho, Rui M Tomas, Rina Martin, Ricky Guillart, Nicole Joseph …

Bilo je mnogo opcija za odabir na raznim streaming platformama ovaj tjedan da sam imao malo poteškoća odlučiti što prvo vidjeti. Na kraju sam se odlučio za ovaj film jer sam mislio da ima zanimljivu premisu. Dobro onda, odmah ću s tim.

Radnja filma

Elodie (Millie Bobby Brown – Enola Holmes 2, Godzilla 2: King of Monsters itd.), kći Lorda Bayforda (Ray Winstone – Puss in Boots: The Last Wish, Black Widow itd.) dogovorena je udaja za princa Henryja (Nick Robinson) – 5. val itd.), sin kraljice Isabelle (Robin Wright – Blade Runner 2049, Wonder Woman 1984 itd.) iz Kingdom Aurea. Unatoč svom protivljenju, Elodie je odlučila prihvatiti dogovor iako nije poznavala i nije voljela princa jer bi to pomoglo njihovom narodu.

Zajedno sa svojom mlađom sestrom Florijom (Brooke Carter), njihovim ocem i maćehom (Angela Basset – Black Panther: Wakanda Forever, TV serija American Horros Story itd.), Elodie je otišla u Aurea Kingdom na ceremoniju vjenčanja. Neočekivano za Elodie, našla bi se kako ju progoni opasni zmaj koji pljuje vatru (glas mu daje Shohrer Aghdashloo – TV serija The Expanse itd.) koji je uporno želi ubiti. Sada Elodie mora pronaći načine da preživi od zmajeve potjere.

Dakle, kako bi se priča zaključila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Recenzija

Znate, kad sam pročitao kratki sinopsis i vidio poster (namjerno nisam gledao trailer jer sam se brinuo da bi mogao otkriti previše), mislio sam da će ovo biti film u kojem lik Millie Bobby Brown kreće na putovanje, zarobljen u obilju opasnih situacija i borbe protiv mnogih neprijatelja. Ispostavilo se da je drugačije od mojih očekivanja. Da, postojala je opasnost u kojoj je bila, ali nije bila onakva kakvu sam zamišljao.

Zapravo mi se sviđa ova priča jer je bila jedinstvena za bajku. Za razliku od drugih tipova sličnih priča u kojima je ženski lik obično bio taj koji se spašavao (otuda i izraz “djevojka u nevolji”), ova je bila suprotnost jer se morala spašavati sama. Ali bio sam pomalo nesretan što je gotovo cijeli napeti dio filma snimljen u mraku, što baš i nije bilo ugodno gledati. Osim toga, bilo je toliko vrištanja uključeno što je bilo razumljivo, iako za mene osobno malo previše.

Film je režirao Juan Carlos Fresnadillo (28 Weeks Later, Intruders itd.), a scenarij je napisao Dan Mazeau (Wrath of the Titans, Fast X). Koliko sam pročitao, Mazeauov scenarij iskoristila je Evelyn Skye za pisanje vlastitog romana koji je objavljen prije nego što je film objavljen. Znači li to da je film temeljen na romanu ili obrnuto? Uglavnom, kao što rekoh, mislim da je ova bajka s pomakom pametna i zanimljiva.

Glumačka postava bila je prilično pristojna s Millie Bobby Brown koja je očito bila zvijezda filma. Mislim da je Robin Wright bila prilično uvjerljiva u svojoj ulozi zbog koje sam bio zadovoljan završetkom, ali smatrao sam da Angela Basset nije imala dovoljno vremena na ekranu da pokaže svoje sposobnosti. Akcija nije bila loša i bilo je tu i tamo neizvjesnosti. To jednostavno nije dovoljno da zadovolji moj apetit za još avanture. Ali zmaj mi se dopao i mislim da je karakterizacija glasa prilično briljantna. To je vjerojatno slično mom osjećaju kada čujem Seana Conneryja kako daje glas Dracu u popularnom filmu Dragonheart iz 1996.

Sve u svemu, ovo je još uvijek bio dovoljno dobar film mračne fantazije s jedinstvenom pričom i nekim zabavnim trenucima. Intenzitet je bio OK, ali je bilo previše mračnih scena i glasnog vrištanja. Trajao je 110 minuta, što je uključivalo duge odjavne špice bez odjavnih scena na sredini/na kraju. Dakle, ako ste zainteresirani za gledanje različitih vrsta bajki, onda bi se ovo trebalo uklopiti u kategoriju. Ali ako ste poput mene i očekujete zabavnu avanturističku vrstu filma, onda vas ovo ne bi baš zadovoljilo.

Trailer filma na početku teksta.

The post Dama (Damsel 2024.) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.