House of Ninjas: Kuća nindža (2024) Serija Recenzija

House of Ninjas: Kuća nindža (2024) Sezona 1 – Zabavna i zanimljiva serija o obitelji Ninja Žanr: akcija, drama, triler, recenzije serijaDatum objave: februar 2024Kreator: Dave BoyleGlavne Uloge: Kento Kaku, Yôsuke Eguchi, Tae Kimura, Kengo Kôra, Aju Makita, Nobuko Miyamoto … Nisam znao za ovu seriju dok nije prikazana u odjeljku Coming Next Week na […] The post House of Ninjas: Kuća nindža (2024) Serija Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  5

House of Ninjas: Kuća nindža (2024) Sezona 1 – Zabavna i zanimljiva serija o obitelji Ninja

Žanr: akcija, drama, triler, recenzije serija
Datum objave: februar 2024
Kreator: Dave Boyle
Glavne Uloge: Kento Kaku, Yôsuke Eguchi, Tae Kimura, Kengo Kôra, Aju Makita, Nobuko Miyamoto …

Nisam znao za ovu seriju dok nije prikazana u odjeljku Coming Next Week na Netflixu. A kad sam pročitao kratak sinopsis, odmah sam bio zaintrigiran i jedva sam čekao da je pogledam. Pa kad je objavljena prije dva dana, probao sam je i odgledao prvo poluvrijeme i završio preostalo sinoć. Pa kako je bilo onda? Hajdemo saznati više, hoćemo li?

Kuća nindža radnja serije

Izvana, Haru Tawara (Kento Kaku – Tokyo MER: The Movie etc) izgledao je kao običan mladić i bio je zaljubljen u ženu koju je uvijek viđao u restoranu, kasnije je otkriveno da je novinarka Karen Ito (Riho Yoshioka – Gannibal TV serije itd). Međutim, potajno, Haru je bio iz obitelji Ninja ili Shinobija koja se sastojala od njegovih roditelja Soichija (Yosuke Eguchi – Rurouni Kenshin: Početak itd.) i Yoko (Tae Kimura – 24 japanske TV serije itd.), njegove mlađe sestre Nagi (Aju Makita – True Mothers etc) i njihova baka Taki (Nobuko Miyamoto – A Taxing Woman etc). Osim najmlađeg Rikua (Tenta Banka) koji nije bio svjestan pravog identiteta svoje obitelji.

Obitelj Tawara zapravo je bila iz klana Hattori Shinobi i štitila je zemlju generacijama sve do prije 6 godina kada je misija pošla po zlu. Ali s najnovijom prijetnjom zemlji od strane klana Fuma predvođenog Tsujiokom (Takayuki Yamada – The Rakugo Movie itd.), Tawara će možda morati izaći iz mirovine kako bi ponovno zaštitili Japan.

Dakle, kako bi se priča zaključila? Mogli biste saznati u seriji.

Kuća nindža recenzija

Serija je započela točno onako kako sam očekivao s nekim stilskim borbama koje uključuju Ninju i upoznavanjem likova. A pilot epizoda bila je sjajan način za početak jer je priča bila prilično dobra, a dinamika obitelji Taware bila je stvarno zanimljiva za gledati. Od Harua, suosjećajnog tipa, do njegovog tradicionalnog oca Soichija i živahne majke Yoko, te njihove jedinstvene bake Taki. I nemojmo zaboraviti dječaka Rikua i studenticu Nagi koji su imali svoje osobne izazove.

Ali serija nije bila samo za zabavu jer je imala i neke elemente misterije i trilera i ne bi bila zabavna da nije imala negativce. Mislim da je izvedba Takayuki Yamade bila prilično briljantna i da je bio prilično uvjerljiv u svojoj ulozi. Također sam smatrao da je glumačka postava općenito dobro obavila posao jer sam stvarno uživao u njihovom portretiranju svojih likova. Uz one koje sam gore spomenuo, bilo je i nekih pomoćnih glumaca kao što su Kengo Kora (Shin Godzilla itd.) kao Gaku, Tomorowo Taguchi i Tokio Emoto kao g. Hamashima i njegov podređeni Oki koji su pružili komično olakšanje.

Što se tiče priče, također mislim da je prilično pametna. Svakako je bilo zanimljivo gledati obitelj bivših Ninja (Shinobi) koji su se jako trudili uklopiti u običan svijet (mislim da je najsmješnija bila majka Yoko). Sviđa mi se i to što su napravili nekoliko preokreta, iako to nije bilo toliko iznenađujuće, osim posljednjeg pred kraj. To je bilo potpuno neočekivano i jako mi se svidjelo kad sam ipak dobio šok na uvijanje. Uz takav završetak, bilo bi frustrirajuće da se serija ne nastavi (Netflix molimo da nas ne razočara). Treba odati priznanje tvorcu Daveu Boyleu (Big Dreams Little Tokyo, Man from Reno itd.) koji je također režirao 5 od 8 epizoda.

Akcija mi je bila veliki plus jer su neki od njih izgledali jako cool. Jedina stvar za koju mislim da je mala mana jer nisam mogao stvarno razlikovati dobre od loših Ninja jer su uglavnom nosili crno. Od svih epizoda, apsolutno mi se svidjela četvrta epizoda koja je bila napeta, puna akcije i imala je sjajan kraj. Međutim, tijekom cijele sezone ponekad sam osjećao da je tempo malo nedosljedan, ponekad je mogao biti uzbudljiv, ali kasnije vrlo spor. Bilo je komedije, ali moglo je biti i vrlo mračno (kao u 6. epizodi).

Općenito, za mene je ovo bila serija koja je bila zabavna s fokusom na umirovljenu obitelj Ninja, zajedno s malo romantike i nekim obiteljskim problemima. Akcija je bila brza i nasilna, a imala je i zaokreta. Dakle, ako ste poput mene koji ste u prošlosti gledali akcijske filmove o Ninjama, mogli biste izazvati nostalgičan osjećaj vidjeti ih na djelu u modernom svijetu.

Kuća nindža trailer serije je na pocetku teksta.

The post House of Ninjas: Kuća nindža (2024) Serija Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.