No Way Up (2024) Film Recenzija

No Way Up – dovoljno napeta triler drama o preživljavanju Žanr: akcija, avantura, drama, Filmovi 2024Datum objave: januar 2024Režija: Claudio FähGlavne Uloge: Phyllis Logan, Colm Meaney, Will Attenborough, James Carroll Jordan, Manuel Pacific, Jeremias Amoore, Grace Nettle, Sophie McIntosh, David Samartin, Scott Coker, David J Biscoe, Lee Byford … Ava (Sophia McIntosh – Brave New […] The post No Way Up (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.

0  5
No Way Up (2024) Film Recenzija

No Way Up – dovoljno napeta triler drama o preživljavanju

Žanr: akcija, avantura, drama, Filmovi 2024
Datum objave: januar 2024
Režija: Claudio Fäh
Glavne Uloge: Phyllis Logan, Colm Meaney, Will Attenborough, James Carroll Jordan, Manuel Pacific, Jeremias Amoore, Grace Nettle, Sophie McIntosh, David Samartin, Scott Coker, David J Biscoe, Lee Byford …

Ava (Sophia McIntosh – Brave New World TV serija itd.) sa svojim dečkom Jedom (Jeremias Amoore – Zero Chill TV serija itd.) i njihovim najboljim prijateljem Kyleom (Will Attenborough – The Outpost itd.) planirali su putovati na odmor. Kao dijete guvernera, Avu je pratio njezin tjelohranitelj Brandon (Colm Meaney).

Tijekom leta do lokacije bilo je i drugih putnika, uključujući dijete po imenu Rosa (Grace Nettle) koja je putovala sa svojom bakom Mardy (Phyllis Logan – Secret & Lies itd.) i djedom Hankom (James Carrol Jordan – Rich Man, Poor Man Book II TV serija itd). Bio je i stjuardesa Danilo (Manuel Pacific – Ride TV serija itd.), ali ne previše ljudi jer je to bio najraniji let.

Nažalost, let je upao u nevolje i pao u ocean. Sada su se preživjeli morali spašavati od opasnosti svuda oko njih. Dakle, kako bi se priča zaključila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

No Way Up recenzija

Ni moja djevojka nije bila baš oduševljena jer je film imao element jednog od njezinih najvećih strahova, morskih pasa. U svakom slučaju, odmah je zažalila i nastavila vrištati na mene kad god bi se pojavili u filmu. Što je očito bila jedna od glavnih atrakcija ovdje. I ako je ideja bila oduševiti publiku, mislim da je bila prilično uspješna.

Međutim, ponekad smo bili malo živcirani s likovima jer su znali biti malo iritantni svojim ponašanjem. Ali ono zbog čega nisam bio zadovoljan je nekoliko nelogičnih dijelova, posebno pred kraj. Iako obično nismo marili za takve stvari u filmu, bilo je to malo teško ignorirati jer je bilo previše očito. Postojala je i jedna scena za koju mislim da se nije trebala dogoditi, a koja je uključivala Rosu nakon velikog događaja.

Kada sam prvi put vidio trailer za ovaj film, prepoznao sam samo jednu osobu, tj. Colma Meaneya kojeg sam vidio nekoliko puta. Ali nakon što je pogledala film i provjerila na internetu, moja djevojka je shvatila da je Phyllis Logan ta koja je glumila gospođu Hughes u poznatoj seriji Downton Abbey. Ostatak glumačke ekipe nije nam bio poznat. Sam film je režirao Claudio Fäh čije su zasluge uglavnom bili direktni filmovi kao što su Hollow Man 2, Sniper: Reloaded tako da nije baš imao iskustvo snimanja blockbuster filmova. Iako ovaj nije spadao u kategoriju.

Za akcijski triler preživljavanja, mislim da je ovaj bio dovoljno dobar u smislu pružanja intenzivnih i napetih trenutaka. Bilo je i scena skoka koji su bili prilično efektni jer sam bio prilično iznenađen. U ovakvom filmu ne bi ostavio dobar dojam bez emotivnog momenta. A ovaj nije bio iznimka jer je imao jedan koji je bio prilično dirljiv.

Sve u svemu, to je bio OK film. Uživali smo u uzbudljivim trenucima, a specijalni efekti bili su zapravo prilično pristojni. Ali nekoliko tih nelogičnih dijelova i nedostatak stvarno zadivljujućih likova učinili su ga manje dojmljivim. Svidjeli su nam se intenzitet i zvučni efekti jer su dodali element neizvjesnosti. Trajao je samo 90 minuta (bez odjavnih scena u sredini ili na kraju) što je bilo lijepo za ovakvu vrstu filma. Dakle, ako ste zainteresirani za gledanje neke napete triler drame o preživljavanju koja uključuje morske pse, onda bi vas ovo zadovoljilo. Ali ako očekujete nešto veliko, onda to ovdje nećete pronaći.

No Way Up 2024 trailer filma je na pocetku teksta.

The post No Way Up (2024) Film Recenzija appeared first on Recenzije Filmova i Serija.